torsdag 3 oktober 2013

Romantik!

                                       Värsta dejten! 


I början av veckan kände jag mig en smula romantisk och bestämde mig för att bjuda alla damer på middag ute! Det är inte varje dag det sker ska jag berätta för er :)


                                                         Fina restaurangen


Förvisso fick vi det vi brukar få men denna gången var det finare och framför allt dyrare. Typ ;)

                                            Vattenkammat kvällen till ära 


Under tiden vi snackade och myste allihopa så hade matte en hemlig plan, hon "renoverade" vår bur invändigt med ny inredning. Snacka om att förvirra oss när vi kom hem, hittade knappt till höloftet... Sicken kvinna.. 


                                    En tunnel hittade vägen till buren!  :D


Men vi ska absolut inte klaga, en fin middag ute och städat när man väl kom hem. Nästan känslan att vara som en moderat med all lyx som tillhör. 



                                                Paparazzi .......... 


På bilden ovan orkade inte jag riktigt klämma ut en plutt och givetvis så var fotografer snabbt på plats. Inte mitt fel att jag var trött, plutten var gigantisk och alla damer omkring mig som distraherade mig. 

*fnys*

Dags att stämma fotografen för detta högst olämpliga foto! 

/Diablo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar