fredag 20 januari 2017

Hellu sexy?

                                              Grrrr! 


                                                   Vältränad kropp på g!


Mitt namn är Wesker, matte och husse säger att jag är sötast i världen. Jag föddes cirka 6 månader sen av föräldrar som köptes i en zooaffär och såldes vidare till min gammelmatte vid 10 veckors ålder.


                                                            Puss? 


Tyvärr fick hon eksem varje gång hon höll i mig så jag slog en signal till Skräckligan och frågade om de hade en plats i deras flock.
De sa att det fanns en ledig plats men det hade sitt pris ... Jag blev kastrerad och mina kulor är ett minne blott. Men det leder till något gott, jag får en massa fruar. ^^


                                                   Mys med husse


Men jag vill skicka en massa kramar, mys och nospussar till min gammelmatte eftersom hon tillät mig att göra denna resa.


                                                    Kelgrisen i skåne

 

En resa och nya upplevelser. Rock´roll!


Over and out
/Wesker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar