måndag 15 juli 2013

Mys

                                        Date! 


Notera kära läsare att detta inlägg skrev i lördags och var planerat att läggas ut den kvällen men eftersom segheten efter filmen och spel i från mattes sida (star wars i går) så blev det inte av först i dag. Hoppas att ni kan leva med det :)


 Lördagen den 13/7

I dag vi tuggat gräs i två timmar utan en massa barn omkring oss, bara lugn och ro. :)


                                           Mattes syn i från gräsmattan


Själv så fick jag en date med matte medan resident evil rullade på tv:n.



                            Mattes arm är skön att gosa in sig i 


Ja, jag råkade både kissa och bajsa på henne, inte mitt fel alls! Det finns en väldigt bra förklaring till det men den kan jag ännu inte berätta. (Ska bara komma på den!)


                                                   Visst är jag söt? :)


Btw, vi har det uppskrivet på vår "att göra lista" angående videon. Den tekniska delen har vi inte orkat bry oss ännu, tugga gräs är mycket roligare och framför allt godare!


Nej, nu är det dags att leva livet utanför bloggen!

Over and out
/ Diablo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar