fredag 19 juli 2013

Stämmningsansökan!

                                            Varför??! 

Får jag ställa den frågan till alla trogna marsvinsläsare varför man har en matte? Vad gör dem för nytta egentligen?



                                            Före "olyckan" 


Matte tyckte att det var återigen dags att plåga mig med trimmern.. Vem skapade denna mordgalna kvinna??! 

Just nu tycker ingen i buren om matte efter detta, hon måste ha något i görningen. Man leker inte djurplågare av ingen anledning alls. Fnys! 



                                       Efter..  Ser ni mitt onda öga? 


Tydligen enligt  fröken "jag vet bäst" mår jag bra av detta även om jag personligen inte märker detta på märkbart sätt själv .Men det är ju inte hon som får frysa i hjäl. Typ. 


                                               Min älskade päls! :( 


För stunden känner jag mig så förfälligt naken och den känslan är hemsk. Lid med mig kära läsare. :(


Btw, vi vill dessutom bevisa för er att marsvin och katter kan går väldigt bra i hop :)
(I alla fall i detta läget.)




                                                         Kärlek? 


Miss Myers ville tvätta Divas öra men av någon konstig anledning uppskattades inte denna gest direkt. Undra varför?
 


                                                 Hur lyckas hon se så liten ut? 




Det finns kärlek överallt i denna värld! :D

<3 <3 <3


                                                        Naaaaaw! 


Nej, nu är det dags att äta grönsaker och fylla upp våra ständigt tomma magar. :)

Over and out
/Nyx (Nyxan enligt matte och husse då)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar