onsdag 12 december 2012

En tävling!

                                      Tihi!


Här kommer det en liten tävling till alla våra läsare ute i vida världen! Får se om ni kan lösa denna :)

Den som kommer med rätt svar först här på bloggen får ett fint pris av matte och tanten med uppfödningen av de garn liknande marsvinen, hon är tydligen väldigt pysslig av sig. I skrivande stund så pillar hon med vantar till matte :)

Priset är än så länge hemligt, till och med för oss! Den som vinner får se vad det blir ;). 

*trumvirvel* .... 

Börja gnugga geniknölarna och var snabb med svar om ni kommer på vad ni tror att det är på bilden :)

Ledtråd: Den är svart och lite gummiliknande!

Pssst tiden för tävlingen går ut på söndag klockan 12, efter det så godtar vi inga svar utan anger vinnaren på bloggen! (om denne inte vill vara privat så klart, vi respekterar sådant.) 

/ Miss Myers 

5 kommentarer:

  1. Svårt, måste fundera. Trodde först det var en näsborre men svart och gummiliknande som ledtråd så fick jag slopa den idén.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte först att det var ett öra.. men svart och gummiliknande känns ju inte helt rätt :)

    SvaraRadera
  3. jag trodde också en nos men eftersom jag ser att andra redan gissat det och då börjar jag tro att kanske är det för lätt så svarar jag: jag vet inte :)

    SvaraRadera