måndag 3 juni 2013

Busy pigs!

                                Upptagna Skräckligan            


Vi ber om ursäkt för vår lathet, tiden har inte funnits till att blogga. Gräsmattan har blivit tuggad på några gånger och mattes fokus har legat lite grann på Diva. (Så klart ....)


                                Gräs och en bra bok  :)


Det är framsteg med Diva men fortfarande en ofrivillig trattkatt. ( på veterinärens order). På fredag är det återbesök för koll i munnen, då jävlar åker den hemska tratten av! ( Divas egna ord). 


                                             Matte tycker om denna bild



Personligen så hade inte jag en toppen kväll i går om man säger det milt sagt. Matte bokstavligt dränkte mig i handfatet ... Jag var inte nöjd alls!


                                             Fluff a la Nyx


Jag blev blöt och funderar på att stämma min matte på 10 kg isbergssallad, håll tummarna att min advokat är bra! (Diablo är det för onödig info. Han är ökänt bra i rättssalen!)


                                                         Syns jag? 


En bättre uppdatering om andra saker kommer i morgon, nu ska vi skälla ut matte för att få vår middag!

Godnatt kära läsare :)

Over and out
/Nyx 


1 kommentar: