tisdag 28 maj 2013

En oväntad händelse!

                                      En kovändning


Diva skulle kolla sitt sår hos veterinären och boka tid för tandoperation nu i dag, dock slutade det inte som jag hade tänk mig. 



                                      Ge mig gräs matte!  NU! 


Såret såg bra ut och kruxet med att boka tid tog sin början, tydligen fanns det inte någon tid först om två veckor. OM inte det valdes en tid i morgon, men då kom problemet upp att hon kunde inte lämnas så sent hos veterinären (08:40). Upptagna människor på kliniken och jobbig matte det där ..




                                                 Men men ...


Lösningen kom i form av en "sova över" variant, då fick Diva stanna kvar över natten och hämtas i morgon eftermiddag. Kostar inte ett öre och det är jag nöjd över! 

Dock ..... 

Jag saknar min katt! 



                                                      Kattfan <3


Nu är det tomt utan fröken och jag vill ha hennes goa och mysiga kropp här just nu :´(
Hur ska jag kunna somna utan henne på min bröstkorg? Melp! 

Håll tummarna för min älskade kattfan och hon slänger in en rapport senare i morgon eller i övermorgon. 

Nu ska jag deppa lite, slänga in mat åt alla odjur och sova tills min väckarklocka ringer. 

Over and out
/ Skräckmatte med tårar i ögonen







1 kommentar: