tisdag 16 april 2013

Livet svar!

                                           Halojse alla läsare! 


Nu hade vi tänkt att svara på ett par frågor för att stilla er stora nyfikenhet kring oss! :)


1) Jag undrar vilken av tjejerna du, Diablo tycker är snyggast? 
Kringelkroken


Denna fråga är svårt då jag älskar alla mina fruar lika mycket men det finns vissa saker som jag är mer svag för. Dels är det att få para framifrån, variation är trevligt! 
Dock finns egentligen bara en av mina fruar som faktiskt tillåter detta och det är Miss Myers. Hennes ansikte är så mysigt att skutta upp på.. *dagdrömmande*. Oj! Ni såg inte detta dagdrömmande va? 
 De andra är lite mer sura på mig när jag försöker även om Nyx tillåtit det ett par gånger. Efter det så har även hon sagt tvärnej med högertassen i mot mig med lite av onda ögat. 

Ska tilläggas att alla fruarna har sin charm och väljer jag en så lär 4 av damerna sura, undra om det är värt risken? Jag prövar och så lär vi märka om jag har kvar min päls vid nästa inlägg jag skriver :)

Vinnaren är efter mycket grubblande och tänkande så att det luktade bränt.. 

Miss Myers! :D

Förklaringen till detta val är att hon är så go i sitt sätt, hennes ansikte går inte av för hackor och den rumpan! Virvlarna och när man ser vita pälsen gör att hela jag blir en smula nyförälskad varje gång jag ser henne. Jag måste medge att jag är otroligt svag för rumpor och bastanta kvinnor :)

                                                         Snyggingen! ;)


/El Diablo


2)  Hur kan ni koncentrera er på maten när en sån snygg marsvinskarl är i närheten? 
Bubbarna

Vi som fruar älskar vår kastrat men som alla pojkar kan Diablo vara otroligt irriterande när han limmar på oss konstant. Knappast att vi alltid vill när han vill men likt förbannat är han på oss som tuggummi på en sko. Trots detta så är han till stor nytta även om vi gnäller just nu :)

När maten serveras så är ju alla magra som gnuer under värsta torkperioden så allt fokus ligger på att tugga för glatta livet och framför allt att sno någon annans mat. (det är ju känt att gräset/grönsakerna är alltid godare på andra sidan!)

Dock kan det inte förnekas hur snygg han är, när han spänner sina muskler <3. I bland låtsas vi inte om att vi bryr oss när han limmar på oss fast hjärtat slår i 180 och blicken far över hans heta kropp när han inte ser. Tihi! 

                                      Titta på den där kroppen! <3


                                           Work it Diablo


/Cujo




Kom gärna med fler frågor så vi har något att klura ut på dagarna :)


/Skräckligan



 









 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar