tisdag 9 april 2013

Vita prinsen!

                                    Min vita prins





                           Bad fick man minsann stå ut med




                                                   Mys med Ripley


I dag skulle min älskade Hannibal Lecter blivit 3 år, ödet ville dock inte att det skulle ske utan han lämnade oss tok för tidigt för den eviga gräsmattan. 

Hans fruar var hans allt och han växte i sin roll som kastrat när allt fler fruar kom in i bilden tack vare mig. 

                                     En vit gentleman ända ut till virvlarna 


Det kändes tungt som matte att välja att avsluta Hannibals liv men bättre det än att han skulle lida. 

                                               

                                           Mitt hjärta saknar dig!


Förhoppningsvis blir du rejält firad av Ripley och Jigsaw just nu :)

Tårar rinner av längtan och saknad efter dig, hur många gånger säger inte husse fel och säger Hannibal i stället för Diablo? Vi förväntar oss nog fortfarande att se din vita rumpa i buren och bevakande hökögon. (Tolka mig rätt nu, vi älskar Diablo också. Bara svårt att vänja sig vid en ny kastrat fullständigt.)

Ingen kan ersätta dig min vita underbara prins och du finns för alltid i mitt och husses hjärta för evigt. <3


                                        Vad är bättre en fru? Jo två :)


Vi träffas återigen när tiden är inne och förhoppningsvis så är den snart! 

Puss älskade Hannibal Lecter <3

/Skräckmatte

                                                                     


4 kommentarer: