onsdag 3 april 2013

Samara the evil pig

                                          

                                 Jag ska stämma matte! 

Matte står inte högt i kurs hos mig just nu, hon och en trimmer plågade mig i kväll :'(

Min mage blev .. rakad för ett visst veterinärbesök. Tydligen ville matte underlätta för veterinären och framför allt för mig. Pyttsan! Berätta sagan om rödluvan och vargen, den är ju mer sann än mattes historia.
Morr! 




Naken och bar mage inoljad i svampolja :(

       
 Anledningen till veterinärbesöket är att kolla upp om mina cystor är oförändrade eller vuxit/minskat av sprutan jag fick i december. Håll alla tummar  och tassar för att  de mot alla odds försvunnit i stora intet! Så länge jag mår bra enligt matte så är allt bra tydligen. Kan hon bry sig om oss?                                                                 
 



                                           Nyx skall också bli plågad ...

 
 
Nyx skall på sin första undersökning när det gäller cystor, matte vill tydligen kolla upp alla oss honor i buren. Hon tycker bättre om att veta det än att vara omedveten.
 
 
Kolla in latmasken till kastrat som inte hjälper oss i detta läget.. Vad har man karlar till egentligen??!

 
 
 

                            Verkar Diablo försvara oss? Nej då!

 

Det är inte bara två av oss marsvin som skall besöka veterinären utan katterna med, tandsanering och vaccinering. Dem får plågas mer än oss, yeay! :D
Vi slipper i alla fall fasta och det är gött mos.
 
Vi anar att detta kommer att kosta matte, undra om vi kan betala tillbaka i bajskorvar (som hon ändå tar i från oss varje vecka) eller kanske i pälsstrån? Vi skall muta henne så bra vi bara kan! :)
 
Nu ska vi få middag!
 
Over and out
Samara
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar