torsdag 18 april 2013

Pälslös hårboll

                                   Jag hade en gång päls...


Varför finns vår Skräckmatte? Hon bara plågade mig i kväll och turen var inte alls på min sida direkt. Det var tydligen dags för mig att bli renrakad för första gången i år. (Typ, matte kallar det med fina ord lejonrakning)

Dessutom är Irene MYCKET bättre på att raka än matte som är slö som få och har knappast kompetens för detta.  Fnys! 


                                                      Min vackra päls :(



                                                                   Brrrrrr! 




                                       Jag har en känsla av nakenhet ..


Det kanske inte blev så bra sa matte men denna rakning har tydligen två syften just nu. Att jag lider nu verkar hon ju knappast tänka på? 

1) Vanlig rakning för att plåga mig och min älskade päls. (ska tydligen vara bra för min päls och hud, ska jag tro henne kära läsare?) 

2) Jag ska till veterinären i morgon och då ska denne ha så bra överblick som det bara går. Då är det ett plus i kanten tyckte matte om jag var rakad precis innan. 

Som straff för detta så kissade jag på Skräckmatte. Muahahahaha! Fast.. :O Det tar ju inte tillbaka min päls, tusan! 

Jag uppdaterar efter veterinärbesöket, ska skvallra om hur läget är med mig. Matte är orolig av någon konstig anledning. Jag ska minsann motbevisa henne :)

Over and out

/ En sur Nyx





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar