torsdag 29 augusti 2013

Blaha

                                                  Vad fan ... 


När det inte är en limpa som behöver åka till veterinären så är det min tur ...

 

                                                             Befria mig! 



Nu har matte upptäckt en radbands liknande knöl precis där förra juvertumören satt.
Frågan är om jag har ..
Tur= enbart stygn som min kropp reagerar på. 
Otur= en ny aggresiv juvertumör som måste opereras bort snarast.
 

Det är kul att vara mig ... I dessa lägen då man har otur. 


                                                    Läget i kväll tills vidare 


Håll tummarna för mig på onsdag kväll, då får jag hänga med två av marsvinen till veterinären.
(Samara för en koll av såret och Cujo för undersökning om det finns cystor eftersom hon numera knorrar som en hane..)

Suck för problem :(


Over and out
/ En små deppig Diva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar