tisdag 20 augusti 2013

Vad tusan ...

                                Limpa med otur .. 

Hej, mitt namn är Samara  jag har väldigt mycket otur för stunden. 

Det är ju nämnt sedan tidigare att jag har utsatts för ofrivillig operation och som resultat fick jag infektion på köpet.

 

                                            Ensam och övergiven av flocken.. 



Tyvärr så gav inte infektionen med sig så som folk önskade. Givetvis fick jag skäras upp som en trasdocka .. Igen. Detta hände i fredags och fram tills nu har jag inte vågat uttalat mig om detta. :(
 

                                  Är man sjuk så förtjänar god pellets! (Oxbow)


Det positiva i det hela är att infektionen är totalt borta i från min kropp och att jag tydligen tål narkos väldigt bra, nu vad det är bra för egentligen.

 

                                           Är detta värdigt för en fin dam??! 


Jag tvingas att sitta själv i en bur på grund av mitt eländiga sår ..  Jag hatar detta och som straff kommer jag att äta mindre i hop om att gå med andra marsvin. Typ! 


                                                          Jag med Sockan! 


Egentligen fanns det ett problem med min eftervård hemma och det har sin förklaring. Matte övergav husse med flock (oss i Skräckligan) tillsammans med katterna för att åka till mormor. Husse började att jobba i går efter 4 veckors semester, problemet där är att han jobbar kväll. Detta gör att han är borta drygt 13 timmar vilket inte är ultimat direkt. 


                                                         På väg till Mikaela! 



Lösningen blev att jag fick åka till en annan marsvins nörd vid namn Mikaela. Där får jag nu koll varje dag och med mig har jag min ständige vän antibiotikan. (Jag kommer att dumpa denna enträgna vän fredag kväll, börjar att bli trött på den skiten.)

Flocken tar nu egen semester i från bloggen nu när matte och katterna är borta en vecka. Vi bad den trion att uppdatera så vi kan få en skön och datafri semester. Nu ska vi bara njuta av livet! :)
(Muhahahahahaha!)


Over and out
/Samara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar