onsdag 7 november 2012

En början!

                                          Hej alla på två och fyra ben!

Mitt namn är Cujo och jag har tillhört skräckligan allra längst så jag fick den stora äran att skriva det första inlägget i denna blogg.


                                                                                    Detta är jag! :)

Nu har matte tänkt sig så här att jag ska presentera dessa för er innan vi kör på allvar här i bloggen:

* Matte/husse

*Alla som varit med i detta gäng men som tyvärr fått lämna oss för den eviga gräsmattan

*Alla som är med i skräckligan i skrivande stund och information om flocken

*Till slut om katterna (som tror att dem är något bara för att de kan jama.) De ska få gästspela i bland i bloggen.



                                  Här pussas jag med husse, min söta tunga syns om man tittar noga!

En presentation av matte kommer i morgon, ska bara tvinga matte att hjälpa mig till datorn så att jag kan sköta mitt jobb. :)

Oink Oink i från mig och resten av gänget !

/Cujo
                                    

4 kommentarer:

  1. Du är alldeles för söt för att jag ska bli rädd!

    SvaraRadera
  2. Huuu! Läskiga Cujo... Jag som ALDRIG tittar på rysar- och skräckfilmer, hur ska jag våga läsa den här bloggen? Jag får hålla en eller två modiga grisar i famnen och gömma mig bakom en stadig kastrat ;-)

    SvaraRadera