fredag 10 maj 2013

Kannibalens dag!

                                       Vår "kannibals" dag


I dag skulle vår Hannibal fyllt hela 3 år och han skall hedras och firas trots sin frånvaro. 

                                        Min vita prins <3


Det finns fortfarande inga ord för hur mycket han saknas oss och all kärlek till honom finns ännu kvar i våra hjärtan. Det skulle inte förvåna mig om jag och min sambo blir en aningens senila på äldre dagar och irrar omkring och letar efter en Hannibal ;)

                                                     <3


Jag hoppas på att han blir ordentligt av sina tjejer där på den eviga gräsmattan :)
Tänk på allt bus de tre forna skräckmedlemmar kan hitta på, finns absolut inga gränser! 

                                           Jag är INTE nöjd! 


Tänk att en sådan liten varelse kan fånga ens hjärta så starkt och verkligen sätta sina tassavtryck som en tatuering som alltid kommer att sitta kvar. Djur är verkligen ens bästa vän <3

                            Minnesbild över den bästa av de bästa! 


Fira som det inte finns en morgondag min älskade Hannibal Lecter och hälsa dina tjejer i från oss, vi saknar er alla väldigt mycket. 

Puss puss Hannibal <3

/ Skräckmatte och Skräckhusse med Skräckligan

1 kommentar: