söndag 17 februari 2013

En plågad själ

Glömde att nämna ..

 


              
I´m back!  
 
Jag glömde ju att berätta det värsta skräcktanten gjorde i mot mig nu i veckan .. Hon rakade mig vid rumpan eftersom jag har hår som växer hela tiden. Tydligen var jag bra övning då tanten vill öva sig på att raka marsvin bra utan att det ser allt för hemskt ut, varför ska jag då vara övningsoffer? Ush, jag som har snygg rumpa som det är och nu skäms jag över den då lite päls är borta :( 
 
Jag hoppas på att slippa det om vi kommer hit i sommar igen, fast då mumlade skräcktanten något om att hon ville pröva lejonrakning på mig. (om hon får för matte Karin vill säga.). Växer inte mitt päls allt för snabbt nu så kanske tanten inte gör det men allt hänger på om vi kommer hit och om tillåtelse. Jag fasar redan, min snygga päls bortrakad??! Detta borde inte vara tillåtet tycker jag, det är ju en del av mig och utan den skäms jag faktiskt lite. Det är nu matte Karin ska säga nej och rädda mig i från denna hemska fasa.
 
Nu har jag tagit deras blogg och lånat den lite grann, i morgon åker vi hem och alla mina fruar är återigen med mig vilket känns betryggande. :)
 
Borta bra men hemma bäst!
 
Nu ska jag skutta ner i den tråkiga buren och äta lite hö, allt eftesom skräcktanten inte har något hö åt oss marsvin här vid datorn. Fnys! :). Jag ska klaga hos skräckhussen så kanske han kan lösa det tills i sommar. Tihi! (Om vi hänger här då.)
 
/Johhny
 
                                                                                                                                                              
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar