måndag 4 februari 2013

Haoljse från Belsan!

  Hej alla läsare där på den stora planeten! 


Kanske dags att säga hej här på bloggen, Diablo tjatade på mig som tusan och orka höra hans jobbiga röst hela dagen "när ska du skriva i vår blogg, du är ju faktiskt en del av Skräckligan nu  Ska jag tvinga matte att ta dig till datorn ".Bla bla bla bla bla!  Denna kastrat kan tjöta och kuttra hål i ens lilla huvud! 

Mitt namn är Belsebub, Belsan kallas jag av matte och Belsi av husse. Som ni säkert redan känner till så är jag en av "lovisagrisarna" som räddades i från skåne, jag slapp bli dräktig igen när jag fick komma till eragons. Den kvinnan (Irene) tog i mot oss med öppna armar och jag uppskattar det så himla mycket, hade jag haft riktig otur så hade min son Belgarion hunnit göra barn med mig och det hade ju varit så fel.
Btw jag tycker även om Tobbe! :)

Men jag har tyvärr inte tid att skriva så mycket som jag önskar i kväll! Alla de andra i buren äter upp allt hö och grönsakerna för mig just nu, framför allt Samara som ger en onda ögat om man närmar sig henne när hon tuggar på middagen. Scary one there.. 

Vi hörs senare när jag inte är så upptagen med annat! 

Over and out

/Belsan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar