torsdag 14 februari 2013

Muhaha!

                                   Onda jag ..


Jag är den allsmäktige Johhny  "slipknot" tog datorn precis framför Skräckligans matte och det var en ljuvlig känsla att vara så elak. :)

Jag vill beklaga mig lite just nu, vi är inte alls hemma där jag kan gå min lilla runda innan sovadags. Dessutom som grädden på moset så bor vi i en gallerbur på 120 och min ena fru är otrogen med en viss El Diablo .. Bara namnet skriker töntighet för sjutton gubbar, visst ni läsare säger säkert att han är söt men .. Han har inte tagit er fru och troligen har hon släppt till om jag känner henne rätt. Jag känner mig en smula bitter och längtar efter mina mattar och hussar just nu :(

Ska inte klaga allt för mycket dock utan det vore väldigt oartigt nu när de faktiskt ger oss mat, hö, vatten och kärlek. (Även om deras pannor rynkar sig en aningen när vi inte dricker så mycket vatten). Vi är trots allt älskade av dem på deras lilla vis och uppskattar allt de gör för oss, men kan inte förneka min och fruarnas hemlängtan.


Nu är det så att vi 10 marsvin här i lägenheten kommer vara själva med Skräckligans husse i helgen då deras matte ska till Stockholm och träffa sin familj. Hennes systerdotter Smilla fyller 1 år i morgon och det vill hon garanterat fira och få umgås med mamma/pappa och syskon.

Kanske lånar vi bloggen utan skräckmattes övervakning och låter er läsare njuta av oss mera, även om kontrolltanten där inte är här.

Nu ropade skräckmatte att grönsakerna skulle serveras och det vill jag inte missa för något hö i världen!


Matte Karin, vi saknar dig och alla andra på 4 ben där hemma!

/Johhny med Solero,Sandy och Tiger

(Ursäkta bristen på bilder men sitter vid skräckhusses dator så därav bildbrist.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar