fredag 8 februari 2013

Ja må han leva

Atlas fyller år i dag! 


Matte lovisa stjäl Skräckligans blogg för ett viktigt inlägg denna morgon! Det finns ett födelsedagsdjur i lägenheten och hans namn är Atlas! Han fyller 2 år och antas räknas som vuxen äntligen.. Antar jag. :)

                                                    Från detta till ....


Han är underbart söt men lika överjävlig som när han var liten, älskade att han jämn och ständigt skulle ligga i ens knä när man var på toaletten. :)

                                 Redan lika smart då som nu.. 


Han älskar mig innerligt och husse är bara skrämmande/jobbig, mitt knä och famn är bäst. Matte är den stora tryggheten i denna stora värld. 

                                              Vad hände här nu? 


Tiden har runnit i väg och jag hoppas på att Atlas blir en gammal katt som jag får njuta av länge och väl! 

Nu biter Skräckligan mig i mina tår, de är sura och vill att jag ska rulla i väg till pendeln så de får kontroll över sin blogg! 

Over and out

/Matte Lovisa (lovis som Irene säger ;). )

1 kommentar: